Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Είμαι Έλληνας και νιώθω περήφανος γι αυτό


Είμαι Έλληνας και νιώθω περήφανος γι αυτό



Οι προδότες ας φύγουν. Υπάρχουν άξιοι και ηθικοί για να πάρουν τη θέση τουςΑκούω πάρα πολλά το τελευταίο διάστημα και άσχετα αν διαφωνώ ή συμφωνώ με όλους όσους λένε ή γράφουν, πρέπει να δηλώσω πως είμαι συνοδοιπόρος τους στον δρόμο της δημοκρατίας και της ελεύθερης σκέψης και διατύπωσής της.

Όμως, δεν μπορώ να μείνω απαθής σε όλα και σε όλους αυτούς που με κάνουν να αγανακτώ, σε όλα σε ετούτο τον περήφανο και μαρτυρικό τόπο διαδραματίζονται.

Είμαι Έλληνας και νιώθω περήφανος γι αυτό και θα παραμείνω Έλληνας ό,τι και αν γίνει ό,τι και αν κάνουν.
  • Δεν σκοπεύω να ανταλλάξω τις αξίες και τα ιδανικά που οι πρόγονοί μου μετέφεραν στις πλάτες μου, όσα χρήματα και όσες πιέσεις κι αν δεχθώ.
  • Δεν σκοπεύω να ξεχάσω την ιστορία μου και να γίνω δούλος αυτών που τόσο υπεροπτικά νομίζουν πως μπορούν να εξαφανίσουν έναν λαό, παραχαράσσοντας την ιστορία του και διαβρώνοντας καθημερινά τις ηθικές του αξίες.
  • Δεν έχω καμία διάθεση να παρακολουθήσω τις «υποχωρήσεις» (για να μην γίνω σκληρότερος στον χαρακτηρισμό) κάποιων, σε βάρος της πατρίδας μου.
  • Δεν μπορώ να διανοηθώ καν πως θα υποχωρήσω σε όλα όσα με κάνουν να νιώθω περήφανος, να νιώθω πως είμαι Έλληνας.
  • Δεν αντέχω στο να έχω γύρω μου «μάγκες» που απειλούν να πάρουν το σπίτι μου, την ελευθερία μου, τα ιδανικά μου, την ψυχή μου ολόκληρη.
  • Δεν μπορώ να δεχθώ πως με ξεπουλάνε. Και το κάνουν απλά για να συνεχίσουν να με «διαφεντεύουν».
  • Δεν αντέχω να βλέπω γύρω μου ανθρώπους να σκύβουν το κεφάλι
  • Δεν μπορώ να είμαι όμηρος υπανθρώπων, που καθημερινά αλλάζουν θέσεις και απόψεις επειδή, απλά, έτσι τους βολεύει

Γι αυτούς τους λόγους θα με έχουν απέναντί τους οι σύγχρονοι «εφιάλτες».
Επειδή δεν είναι Έλληνες παρά μόνο στα χαρτιά και όχι στην ψυχή.
Επειδή δεν τιμούν όσα τους προσφέρθηκαν. Και τους προσφέρθηκαν πολλά και «βαριά». Αν δεν μπορούν, αν δεν αντέχουν, ας φύγουν, ας αλλάξουν πατρίδα, ας αλλάξουν την δική τους ιστορία, ας παραδώσουν όλα όσα επιθυμούν σε αυτούς που τα διεκδικούν. Όχι όμως την δική μου πατρίδα, όχι τις δικές μου αξίες, όχι τα δικά μου όνειρα. Η χώρα της δημοκρατίας και της ελευθερίας δεν δίδεται σε κανέναν, επειδή απλά κανείς δεν είναι κάτοχός της.
Επειδή δεν έχουμε τα ίδια όνειρα για το αύριοΑυτοί οι «παλιάτσοι» ας φύγουν από την σκηνή. Δεν μας διασκεδάζουν. Και μιλάω για όλους τους. Η ανικανότητά τους και η ανευθυνότητά τους είναι πια σε επικίνδυνο βαθμό για όλους μας. Ας φύγουν… δεν θα λείψουν σε κανέναν Έλληνα



Είναι ένα κείμενο που βρήκα στο Greece Blognews... από έναν "ΕΛΛΗΝΑ" και πιστεύω πως πρέπει να το διαβάσει, όποιος νοιώθει πραγματικά Έλληνας...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΓΕΝΙΚΙΛΟΓΟ,ΑΟΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΜΙΛΑΕΙ.ΚΑΙ,ΜΗΠΩΣ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ?ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΠΑΛΙΕΣ,ΚΑΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ...javascript:void(0)

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Είμαι κι εγώ ΕΛΛΗΝΑΣ!!!από μετανάστες γονείς ,και προ-πάντων είμαι πάρα πολύ ΠΗΡΗΦΑΝΟΣ!!!για αυτό που είμαι……
Ακόμα και αυτή τη στιγμή τα σκάνδαλα δεν σταμάτησαν στην Ελλάδα….
Την στιγμή που χιλιάδες άνθρωποι ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας, η κυβέρνηση και
Τρόικα κλέβουν τα τελευταία χρήματα του λαού.
Μας κοροϊδεύουν και μας υποτιμούν…. Το έργο το έχουμε ξαναδεί !!
Το Ελληνικό DNA είναι καθαρό κατά 99,5% και δεν έχει επηρεασθεί ούτε από τους Σλάβους, ούτε από τους Τούρκους, παρά τα 400 χρόνια σκλαβιάς
Δεν μας διώχνει η χώρα μας... Αυτοί που παίζουν με την τύχη της και τις ζωές μας μάς διώχνουν.
Μακάρι να ενωθούμε και να παλέψουμε γι’ αυτόν τον Παράδεισο!!!
Ο Έλληνας πληθωρικός, εργατικός, με ένα σπάνιο ταπεραμέντο και ψυχή, τον κατάντησαν μερικοί επιτήδειοι(300) σάκο του μποξ….
(Εμεί μεν όνειδος η πατρίς, συ δε τη πατρίδι.)
για μένα είναι ντροπή η πατρίδα μου, ενώ εσύ είσαι ντροπή για την πατρίδα σου(Για τους Πολιτικους).
(Ανάχαρσις, Σκύθης ηγεμόνας & φιλόσοφος).
Αν κοιτάξουμε γύρω μας στην ζωή μας, θα αντιληφθούμε εύκολα πως πολλές από τις συμπεριφορές και τις συνήθειές μας βασίζεται στο πανάρχαιο αίσθημα του Φόβου. Πόσες φορές την ημέρα δεν νιώθουμε να μας διαβάλλει και να μας καταλαμβάνει αυτό το συναίσθημα;
Λόγω μεγάλης ιστορίας και ονόματος.......
Υπάρχουν πολλών ειδών επαναστάσεις. Επαναστάσεις θορυβώδεις, επαναστάσεις ταραχώδεις, επαναστάσεις που επιφέρουν υλικές καταστροφές, επαναστάσεις που στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές, επαναστάσεις που, ενώ υπόσχονται ένα βελτιωμένο μέλλον, βυθίζουν το παρόν σε ζοφερό σκοτάδι.
Είναι η επανάσταση του απλού Έλληνα πολίτη, ο οποίος πορεύεται έννομα, αλλά θα αποφασίσει (ξαφνικά) να αλλάξει την εφημερίδα που διαβάζει ή την διαδρομή που ακολουθεί καθημερινά για να πάει στην εργασία του. Είναι η επανάσταση του πολίτη που θα τιμήσει με χαιρετισμό εγκάρδιο και ειλικρινή τον οικονομικό μετανάστη των φαναριών. Είναι η επανάσταση του πολίτη που στην θέα των εφήβων με τα σκισμένα τζίν και την λακαρισμένη φράντζα δεν θα νιώσει φόβο, υποτίμηση ή αποστροφή, αλλά θα οραματιστεί την εξασφάλιση του μέλλοντός του μέσα από την συνέχιση της κοινωνίας αυτών των νέων.
(Ανήρ ο φεύγων και πάλι μαχήσεται.)
Αυτός που αποφεύγει τη μάχη στο τέλος θα τη δώσει.
(Μένανδρος).
Κάποτε, λοιπόν, η χώρα μας ήταν δοξασμένη, μα αργότερα την υποδούλωσαν κι έχασε την παλιά της αυτή δόξα. Μα ύστερα από κάμποσα χρόνια η χώρα μας σηκώθηκε στο πόδι κι ύστερα από σκληρούς αγώνες ενάντια στη σκλαβιά πάλι λευτερώθηκε.
Αυτή η αρετή των Ελλήνων πλουτίζει την Ελλάδα με ανθρωπιά, κι ας είναι φτωχή σε χρήμα. Ανθρωπιά που τη χαλάσατε εσείς, οι άρχοντες οι( παγκόσμιο-χτυπημένοι), και κάνατε τους Έλληνες και την Ελλάδα ψωροκώσταινα, σαν τα μούτρα σας, έτοιμοι να τη δώσετε αντιπαροχή για ένα τριάρι στις Βρυξέλλες.
Όλοι μας είμαστε Έλληνες. Οι νόμοι μας, η λογοτεχνία μας, η θρησκεία μα, οι τέχνες μας, έχουν τη ρίζα τους στην Ελλάδα. Αν δεν ήταν η Ελλάδα, η Ρώμη, ο ινστρούχτορας, ο κατακτητής, ή η μητρόπολις των προγόνων μας, δεν θα είχε διασπείρει καμιά διαφώτιση με τα όπλα της και εμείς μπορεί ακόμη να ήμασταν άγριοι και ειδωλολάτρες……
Ξεχάσατε; Ή ίσως,δεν σαν έμαθαν ποτέ;ή ποτέ δεν φροντίσατε να μάθετε πως……
(Αισχρόν έστι σιγάν της Ελλάδος πάσης αδικούμενης.) (Δημοσθένης)
Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες είμαι ο MAKHΣ!!! και… δεν πουλάω, ούτε ξεπουλάω κι ΕΓΩ!!!
(Αίσχιον δε έχοντας αφαιρεθήναι ή κτωμένους ατυχήσαι).
Είναι πολύ μεγαλύτερη ντροπή να χάσει κανείς κάτι αυτά που έχει από το να αποτύχει να το αποκτά!!
(Θουκυδίδης)
Κοράκια, όλοι κοράκια αληθινοί, χειρότεροι από τον κόρακα όπου βγήκε από την Κιβωτό και εκτρέφονταν από τα λείψανα, όπου είχε αφήσει ο κατακλυσμός του κόσμου.(Σολωμός).
Φαρμακωμένο να είναι το πλούσιο τραπέζι των ασυνείδητων, που κλέβουν τον ιδρώτα του Έλληνα εργάτη.....
(Από κύλικος μέχρι χειλέων πολλά πέλει.)
από το ποτήρι μέχρι τα χείλη πολλά γίνονται
(Αρχαίος σκλάβος)
Σε ευχαριστώ Φώφη για το επίκαιρο θέμα που έβαλες!!!!
ΜΑΚΗΣ.javascript:void(0)

Fofi είπε... Best Blogger Tips

Μάκη πιστεύω πως ότι έχει σχέση με την Ελλάδα, πρέπει να μας απασχολεί πάντα...Πρέπει να είναι ρουτίνα μας....javascript:void(0)