Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΑ 18 .....




Σήμερα έγινα 18!!!! Ναι, ναι…. 18… Πως το περίμενα αυτό τόσα χρόνια…!!!

Από τότε, που θυμάμαι τον εαυτό μου… αγωνιούσα και επιθυμούσα πάρα πολύ να φτάσω σε αυτή την ηλικία… Να ενηλικιωθώ!!!! Να μπορώ να λειτουργώ αυτόνομα και να μην ελέγχομαι από κανέναν… Να κάνω αυτό ακριβώς, που εγώ θέλω και επιθυμώ… χωρίς να δίνω λογαριασμό σε κανέναν και τίποτα….
Να σπουδάσω, να ασχοληθώ με αυτό που πραγματικά με γεμίζει και με εκφράζει…Να διασκεδάσω, γιατί όλα τα σχολικά χρόνια, που περάσανε, ένοιωθα έναν ζυγό πάνω από το κεφάλι μου… που μου επέβαλλε τον τρόπο, που διάβαζα και  το πως ΕΠΡΕΠΕ να  εκμεταλλευτώ  τον χρόνο μου…Ελεύθερος χρόνος????? Τι είναι αυτό….
Τα πρωινά στο σχολείο…… Μετά ξένη γλώσσα…. Ύστερα μία δραστηριότητα …..(γιατί αφού όλοι ασχολούνταν με κάτι, κάτι πρέπει να έκανα και εγώ….)και μετά επιστροφή στο σπίτι για διάβασμα….
Ήρθε ο καιρός να εργαστώ, να βγάζω μόνη μου το χαρτζιλίκι μου, και να μην περιμένω πότε θα μου δώσουν οι άλλοι κανένα ευρώ, για να βγω και να αγοράσω, αυτά που θέλω….

Ε ναι λοιπόν…. Είμαι 18!!!!!! Επιτέλους…..Μπορώ πια να ξεκινήσω να πραγματοποιώ τις επιθυμίες μου…. Η’ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ;;;;;;
Περιμένω τα αποτελέσματα των Πανελληνίων Εξετάσεων, που για ακόμα μία φορά , μία επιτροπή λίγων ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΩΝ  ΑΝΘΡΩΠΩΝ, αποφάσισε να παίξει με τους αγώνες  και τον κόπο των τελευταίων 2 χρόνων μου, απλά  αποδεικνύοντας, πως έχουν μορφωθεί σε τέτοιο επίπεδο, που εγώ δεν μπορώ να τους φτάσω!!!!

Η ανεργία του τόπου, έχει πιάσει κόκκινο, και κανένας τομέας δεν μπορείς να πεις πως προβλέπει να έχει προοπτικές για επαγγελματική σταδιοδρομία….Άρα η επιλογή μου για το τι θα σπουδάσω, δεν σημαίνει, πως αυτό θα  εξασφαλίσει και  την επαγγελματική μου αποκατάσταση….

Η οικονομική κρίση, δεν αφήνει και πολλά περιθώρια επιλογών…  Χωρίς χρήμα δυστυχώς όλα σταματούνε….Όνειρα, εργασία, μελλοντικά σχέδια…. 

Μήπως  προέχει  το πώς θα επιβιώσω και όχι το τι θα σπουδάσω;;;;;;;
Μήπως πρέπει, να αφήσω φίλους και συγγενείς και να φύγω εκτός συνόρων για να βρω ένα  καλύτερο μέλλον;;;;;;;;
Μήπως  τα όνειρα και η αγωνία τόσων χρόνων ήταν άσκοπα;;;;;; Μήπως  τελικά ζούμε σε μία ουτοπία;;;;;; 

ΈΓΙΝΑ 18 !!!!!!!! ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑ………..