Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

ΛΑΘΗ ΔΙΚΑ ΜΑΣ Η' ΑΛΛΩΝ?????



 Μπορούμε να φανούμε χρησιμότεροι στην κοινωνία διορθώνοντας τα δικά μας λάθη, παρά προσπαθώντας να διορθώσουμε τα λάθη των άλλων.

Σε καθημερινή βάση παραπονιόμαστε για το κάθε τι ΄΄στραβό’’ που γίνεται γύρω μας… Οτιδήποτε δεν μας αρέσει ή δε  ανταποκρίνεται στα δικά μας πιστεύω είναι λάθος …
Ότι κακό και ανάποδο γίνεται  οφείλεται στους άλλους και ποτέ σε μας…
Πιστεύω πως έχει έρθει ο καιρός  να δούμε και να παρατηρήσουμε πρώτα τον εαυτό μας.  Από εκεί θα πάρουμε τις απαντήσεις μας… Εμείς πως είμαστε ως προς τα πιστεύω των άλλων;  Οι δικές μας απόψεις είναι σύμφωνες με τις δικές τους αντιλήψεις;  Και ποιος  μας λέει πως εμείς είμαστε οι σωστοί;
Καλό θα ήταν να αρχίζαμε να κοιτούμε τον εσωτερικό μας κόσμο… να γνωρίζαμε τον δικό μας εαυτό, πριν φτάσουμε στο σημείο να κρίνουμε τους άλλους γύρω μας…
Να δούμε αν και εμείς οι ίδιοι τηρούμε αυτά που πιστεύουμε πως είναι σωστά… Αν και εμείς δεν καταπατούμε τις ελευθερίες των άλλων….
Όταν φτάσουμε στο σημείο να μην κάνουμε στους άλλους αυτά, που δεν μας αρέσει να μας κάνουν, τότε θα καταλάβουμε, πως όλα γύρω μας μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο.  Γιατί αν αυτό γίνει από όλους μας, τότε δεν θα υπάρχει λόγος να κοιτάμε τον άλλον, αλλά θα προσέχουμε το ίδιο μας το είναι, μην τυχόν και βλάψει τον άλλο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Kαλησπέρα Φώφη πολύ εύστοχο το θέμα σου,θα μιλήσω προσωπικά για αυτήν την ανάρτηση σου.
Έχω κάνει πάρα πολλά λάθη (είμαι άνθρωπος)και μέσα από αυτά προσπαθώ να γίνομαι όσο μπορώ καλύτερος στην προσωπική -κοινωνική μου ζωή.
Πολλές φορές έχω παρεξηγηθεί διότι δεν έχουν ερμηνεύσει τα λόγια μου την σκέψη μου τον τρόπο που τα λέω, αυτό οφείλετε το πόσο αντίληψη έχει ο κάθε άνθρωπος που με γνωρίζει, γενικώς μιλάω μεταφορικά και ίσως εκεί είναι και το μεγάλο μου λάθος .
Την αντίληψη την αποκτάς μέσα από τις εμπειρίες της ζωής και όχι από το τι ηλικία έχεις η την σχολική σου μόρφωση, η με ποιους κάνεις παρέα.
Θα αναφερθώ στον άνθρωπο που γνώρισα όταν ήμουν Bar-tender σε ένα ξενοδοχείο που δούλευα, ήταν ο προϊστάμενος μου ,μου εξηγούσε κάθε μέρα να αποκτήσω αντίληψη για να μην κάνω λάθη στην δουλεία μου και γενικότερα, μου έλεγε ότι το κάθε πρόβλημα έχει 24 λύσεις όσο και το αλφαβητάριο μας ,δεν θα κοιτάς το ΕΓΩ σου το ΘΕΛΩ σου το ΠΡΕΠΗ σου αλλά να κοιτάς την σωστότερη λύση, φυσικά ήμουν πολύ νέος για να τα καταλάβω εκείνη την εποχή.
Με αυτήν την ανάρτηση σου μου δίνετε η ευκαιρία να ζητήσω ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ όσους πλήγωσα-στεναχώρησα, είμαι ένας άνθρωπος που μερικές φορές βγαίνειέξω απο το δρόμο του ΚΥΡΙΟΥ.
Και επίσης θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από τα βάθη της ψυχής μου,στους ανθρώπους που μου διδάσκουν ηθικά –κοινωνικά διδάγματα έως και τώρα.
MAKIS.javascript:void(0)

Fofi είπε... Best Blogger Tips

Μεγάλη υπόθεση να μάθουμε να ζητούμε συγνώμη, αρκεί να προσέχουμε και να μην φτάνουμε στο σημείο να κάνουμε κάποια λάθος ενέργεια ή πούμε κάτι, που δυστυχώς δεν μπορεί μετά να αλλάξει την κατάσταση... Πρέπει πάντα να σκεφτόμαστε καλά πριν πούμε κάτι... Μακάρι τα πάντα να διορθώνονται...javascript:void(0)