Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Δώρο Θεού...





Είναι λίγες μέρες, που νοιώθω μία παράξενη συγκίνηση ένα πετάρισμα μέσα στην ψυχή μου... Και εγώ δεν μπορώ να εξηγήσω αυτά τα συναισθήματά μου... Όμως είμαι σίγουρη πως είναι ένα γλυκό τσίμπημα μέσα  την καρδιά μου... Ξέρετε να έτσι όπως νοιώθεις όταν σου πέφτει το λαχείο... Έτσι και εγώ νοιώθω πως μου έπεσε το λαχείο πριν μιάμιση βδομάδα... όταν γνώρισα ένα κορίτσι μοναδικό... Ένα κορίτσι που μου ξύπνησε πολλά ερωτηματικά στην αρχή, αλλά όσο περνάει ο καιρός και απαντιούνται ανακαλύπτω, πως τα ερωτηματικά γυρίζουν σε μένα... ΈΕΕΕΕΕΕ ξύπνα.... εσύ που βρίσκεσαι???  Πολύ μακρυά από αυτό που νόμιζα... όμως χαίρομαι γιατί έχω ένα  κίνητρο τώρα για να προχωρήσω άφοβα και με αισιοδοξία... Είναι αυτό το κορίτσι που έχει κλέψει την σκέψη μου αυτές τις μέρες... που με κάνει και χαμογελάω μόνο που το σκέφτομαι...(μπορώ να πω όλη τη μέρα)... και που με έχει κάνει να καταλάβω πως κάθε στιγμή καλή-κακή είναι για να την ζούμε... Ευχαριστώ Θεέ μου...για το δώρο σου... Με όλη μου την αγάπη για εσένα κοριτσάκι....

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν θα εκανα τοποθετηση σε αυτη την αναρτηση σου
διοτι μιλας για τα προσωπικα και ευχαριστα
συναισθηματα σου.
Και χαιρομαι που ενα ενα γλυκητατο κοριτσακι σου
τα προσφερε,και σου μεταδιδει θετικη ενεργεια
(να μας το γνωρισεις!!χαμογελο).
Δεν ξερω πως ειναι οταν κερδιζεις το λαχειο,δεν
μου επεσε ποτε.
Αλλα το δικο μου λαχειο ειναι τα 2 αγγελουδια μου,το ενα 12(αγορι)και το αλλο 10(κοριτσι).
Θα μιλησω λιγο για την μικρη μου OSSASOYNA
(μικρη ποδ.ομαδα της Ισπανιας).Δεν εχει εφεση
στην ζωγραφικη αλλα παντα προσπαθει να μου
μεταφερει την σκεψη της σε ενα χαρτι.
Αυτα που ζωγραφιζει ειναι τοπια και το σπιτι μας.Δεν ειναι αξιολογα να ειμαι ειλικρινης,
αλλα πιστεψεμε τα βλεπω ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!!
Μου δινει τοσο χαρα-ευτυχια που γεμιζω σαν
πατερας σαν ανθρωπος.
Τελικα απο τι βλεπω εχουμε ενα κοινο τα παιδια μας και γενικος ολου του κοσμου μας δινουν αισιοδοξια και χαρα!!!!
MAKIS.javascript:void(0)