Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ



Νοιώθω πολύ άσχημα, που δεν άρχισα αυτήν την σελίδα, με ένα κείμενο που να αναφέρεται στην πίστη μου…Στον Χριστό που πιστεύω…

Στην ζωή μου, πέρασα από διάφορα στάδια… άλλοτε πολύ κοντά στην εκκλησία και άλλοτε αρκετά απομακρυσμένη…
Κατά διαστήματα, ακούω να γίνεται ντόρος για τα ευτράπελα της εκκλησίας και σκάνδαλα που ψάχνουν μία μικρή αφορμή, για να γίνουν πρώτο θέμα τις εφημερίδες και στις τηλεοράσεις.
Είναι επιλογή του καθενός να πιστεύει σε ότι αυτός θέλει… Ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος μπορεί να τον εμποδίσει σε αυτό…
Όμως, πιστεύω πως κατά τον ίδιο τρόπο, κανένας δεν μπορεί να κρίνει και να μου απαγορεύσει να πιστεύω και εγώ στον Χριστό μου, στον Κύριο και Θεό μου…

Θα πείτε πολύ παλιομοδίτικο και τετριμμένο…
Που κολλάει αυτό, στην σύγχρονη ζωή μας, με όλα τα μη και τα πρέπει που κρύβει μέσα του… Και φυσικά πουθενά

Δεν ξέρω τι μπορεί να μας προσφέρει αυτή η σύγχρονη ζωή, που στηρίζεται στο ψέμα και στην αδιαφορία…  Ξέρω όμως πως ο Χριστός μας ζήτησε ένα πράγμα…ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΌ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ…
Και επίσης δέχομαι. πως η σημερινή εκκλησία δεν είναι τόσο καθαρή και άγια, όπως θέλουν  να φαίνεται.
 Όμως ξέρω πως υπάρχουν κάτι γεροντάκια, ελάχιστα, που έχουν αφήσει τα πάντα, και ζουν σε ερημιές με μόνη μέριμνά τους, την προσευχή για την λύτρωση όλων μας…. Και αυτά τα γεροντάκια, δεν ζητούν ούτε λεφτά, ούτε φαγητό, ούτε τίποτε άλλο…

Αυτά τα δύο κρατώ, το αίτημα του Χριστού μας και τα ελάχιστα γερόντια που αγωνιούν για εμάς… και λέω…Κάτι ξέρουν αυτά τα ταλαιπωρημένα γερόντια περισσότερο από εμάς…γιατί τα πρόσωπά τους είναι τόσο χαμογελαστά, σαν μικρών παιδιών…
Ξέρουν την ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ….

Αυτή θέλω να μάθω και εγώ… και προσπαθώ…

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Θετεις ισως το μεγαλυτερο προβλημα της ανθρωποτητας,ακομη και σημερα χυνετε αιμα για την θρησκεια.Ο Ιησους ειπε Εγω ειμαι ο δρομος,η αληθεια και η ζωη.Κανεις δεν ερχεται στον Πατερα παρα μονον μεσω εμου.
Η Χριστιανικη πιστη εχει σαφη και ξεκαθαρισμενα δογματα, εχει και σαφη πορεια που οφειλουν να ακολουθουν οι πιστοι της.Σημερα πολλοι αλλοθρησκοι υποστηριζουν οτι ειναι Χριστιανοι.
Ομως το κριτηριο για να γινει αποδεκτος ενας τετοιος ισχυρισμος ειναι κατ αρχην το ποσο προσκολημενοι ειναι στο λογο του Ιησου.
Εαν μεινετε στα δικα μου λογια,τοτε εισαστε αληθινα μαθηται μου.
Παντου υπαρχουν μαυρα προβατα.Στην εκκλησια δεν επιτρεπετε να υπαρχουν ομως εκει ειναι οι χειροτεροι γιατι εκμεταλευονται την πιστη του ανθρωπου.Πρεπει να θυμομαστε,οτι η Χριστιανικη Εκκλησια,διακρινει 3 βαθμους στη Χριστινικη οδο.
ΚΑΘΑΡΣΗ-ΦΩΤΙΣΜΟ-και την ΘΕΩΣΗ.
Δεν υπαρχει,ουτε θα υπαρξει ποτε θρησκεια ανωτερη απο την ΑΛΗΘΕΙΑ!!
Ο αγαθος ανθρωπος εκ του αγαθου θησαυρου
της καρδια αυτου προσφερει το αγαθον.
Θα κλεισω με μια αγαπημενη μου φραση Κατα Ματθαιον Ευαγγελιο.
Ο ευρων την ψυχην αυτου απολεσει αυτην,
και ο απολεσας την ψυχην αυτου ενεκεν εμου
ευρησει αυτην!
Σε ευχαριστω fOFI1970 για τα θεματα που βαζεις
MAKIS.javascript:void(0)