Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Γίνε φίλη με τις ρυτίδες σου



Είμαι κοντά στα 40 (για την ακρίβεια θα τα κλείσω σε τρία χρόνια). Δεν ντρέπομαι πλέον να πω φωναχτά την ηλικία μου. Ούτε ντρέπομαι κάθε πρωί που ξυπνάω να βλέπω μία καινούργια ρυτίδα στο πρόσωπο μου.

Δεν κρύβω όμως πως μου χρειάσθηκε χρόνος πολύς να καταφέρω να κάνω ειρήνη με τις πρώτες ρυτίδες μου. 
Ομολογώ πως μέχρι να φτάσω σε αυτό το επίπεδο, να μπορώ να αρέσκομαι με την εικόνα μου μπροστά στον καθρέπτη, η ματαιοδοξία μου ήταν μεγάλη και ανόητη. 
Αλλά αυτό δεν μου προκαλεί έκπληξη και, φαντάζομαι πως ούτε και σε εσάς.

Τα περισσότερα γυναικεία περιοδικά που συνήθιζα να διαβάζω, έδιναν υπερβολική αξία της σωματική τελειότητα. Τέλειος είναι αυτός με το όμορφο και αψεγάδιαστο  πρόσωπο, με τις σψστές αναλογίες στήθους , γλουτών και περιφέρειας. 
Εγώ και οι φίλες μου είχαμε φτάσει στο σημείο να χαραμίσουμε το μισό της ζωής μας, προσπαθώντας να κρύψουμε αυτά που η κοινωνία είχε χρίσει ως ελαττώματα. Στην αρχή τα σπυράκια ακμής, τα παραπανίσια κιλά, τις φακίδες και τα στραβά δόντια. Στην πορεία, τις λευκές τρίχες, τις πρώτες ρυτίδες, τους μαύρους κύκλους και τα παχάκια της ηλικίας.

Δυστυχώς, πολλές είμαστε εμείς οι γυναίκες που φοβόμαστε να δούμε στον καθρέπτη το είδωλο μας, γιατί απλά δεν μας αρέσει. Ή καλύτερα μας έχουν κάνει να πιστεύουμε πως δεν μας αρέσει!. Κατά καιρούς εμποτίζουμε τον εαυτό μας με ισχυρή ένεση ματαιοδοξίας βαθιά μέσα μας.

Η ματαιοδοξία είναι ελάττωμα. Όμως το να μην αναγνωρίζεις την ύπαρξη της την κάνει ακόμη χειρότερη... Μόνο αν την έρθεις κατάμουτρα αντιμέτωπη μαζί της κάποια στιγμή, θα μπορέσεις να τη διαγράψεις από τα κύτταρα του εγκεφάλου σου. 

Μάθε να αγαπάς τον εαυτό σου όπως ακριβώς η φύση τον έφτιαξε. Μάθε να μη θυμώνεις στα μη κολακευτικά σχόλια που μπορεί να σου κάνουν διάφοροι άνθρωποι στη ζωή σου. Μάθε να κάνεις τα ελαττώματα σου αξιολάτρευτα προτερήματα. Μάθε πως οι ρυτίδες είναι εδώ για να σου θυμίζουν πως έζησες καλά στη ζωή σου και πως κάθε μία από αυτές έχει τη δική της ξεχωριστή ιστορία. Και είναι εδώ για να σου τη θυμίζουν!.

(Σταυρούλα Αδαμάκη)


Η ομορφιά στην ζωή μας, είναι να γνωρίζουμε το τι είμαστε και να το αγαπάμε.  Με τις τόσες παρεμβάσεις, που γίνονται τώρα, πολλές φορές οι γυναίκες  αλλάζουμε τελείως την "προσωπική" μας εικόνα... Και λέω "προσωπική" γιατί η κάθε μία από εμάς, είναι ένας διαφορετικός άνθρωπος... Και με όλες αυτές τις αλλαγές, καταλήγουμε πολλές φορές να είμαστε ένας άλλος άνθρωπος, που ούτε καλά καλά κι εμείς γνωρίζουμε...Κοιτάξτε τον εαυτό σας στον καθρέφτη, και δείτε ποια πραγματικά είστε... Αν αναγνωρίστε τον εαυτό σας, σίγουρα θα έχετε δει την πραγματική σας ομορφιά....